.ac Fájlkiterjesztés
Fájltípus1Autoconf Script
Fejlesztő | N/A |
Kategória | Executable Files |
Formátum | N/A |
Mi az AC fájl?
A GNU Autoconf által készített automatikus konfigurációs szkript; automatikusan konfigurálja a szoftver forráskódjait, hogy alkalmazkodjanak a Posix-szerű rendszerek több típusához; az egyes funkciókhoz egy szoftvercsomag tesztelésével létrehozott program létrehozása egy adott rendszer futtatásához; Az Autoconf ezután összeállít egy listát a rendszer által igényelt funkciókról.
Az Autoconf parancsfájlokat általában "configure.ac" -nak nevezik. Az automatikus konfigurációs szkriptet az m4 előfeldolgozó program futtatásával a configure.ac fájl használatával hozza létre.
Fájltípus2AC3D 3D Definition File
Fejlesztő | Inivis |
Kategória | Game Files |
Formátum | Text |
.AC opció száma 2
Az AC-fájl információkat tartalmaz egy 3D-s modell megjelenéséről az AC3D formátumban. Különböző megjelenési információkat tárol, mint például hálószemek, textúraútvonalak, UV-leképezések és anyagi meghatározások. Az AC fájlokat tipikusan az AC3D készíti, melyet 3D modellek létrehozására használnak játékokra, repülési szimulációra és virtuális valóságra.
Bár az AC3D egy népszerű program, amely AC fájlokat hoz létre, a fájlokat leggyakrabban az X-Plane és a FlightGear szimulátorok használják. Az AC-fájlok még az X-Plane .OBJ fájlok AC3D-ben való létrehozásához és az X-Plane plugin használatához is felhasználhatók az X-Plane OBJ formátumba történő exportáláshoz.
Mivel az AC fájlok egyszerű szövegben vannak elmentve, megnyithatja és módosíthatja azokat szövegszerkesztővel. AC-fájl megnyitásához szövegszerkesztővel lehet, hogy módosítania kell a .ac fájl kiterjesztését .txt-re. A fájl módosításainak megtekintése vagy mentése után állítsa vissza a fájlkiterjesztést a .ac fájlra.
MEGJEGYZÉS: A FlightGear által használt AC fájlokhoz gyakran mellékelt egy .XML fájl, amely információkat tartalmaz az objektumról vagy tájképek a játékban.