Legfontosabb : Fájlkiterjesztések : .chrparams Fájl

.chrparams Fájlkiterjesztés

FájltípusCryENGINE Character Parameters File

Fejlesztő Crytek
Kategória 3D Image Files
Formátum N/A

.CHRPARAMS opció száma

___ kategóriák_neve28 ___ Hangfájlok ______ categories_text28 ___

Az audiofájlok kategóriába tömörített és tömörítetlen hangformátumok tartoznak, amelyek hullámformájú adatokat tartalmaznak, amelyek audio lejátszási szoftverrel játszhatók le. Ez a kategória magában foglalja a MIDI-fájlokat, a zenei pontszámokat és az audio projektfájlokat is, amelyek általában nem tartalmaznak hangadatokat.

______ kategóriák_név29 ___ Fejlesztői fájlok ______ categories_text29 ___

A Developer Files kategória a szoftverfejlesztéssel kapcsolatos fájlokat tartalmazza. Ezek közé tartoznak a projektfájlok, forráskódfájlok, kódkönyvtárak, fejléc fájlok és osztályfájlok programozása. Az összeállított tárgyak és komponensek szintén ebben a kategóriában szerepelnek.

______ kategóriák_neve30 ___ Szövegfájlok ______ categories_text30 ___

A szövegfájlok szöveges adatokat tartalmaznak, és egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges formátumban tárolhatók. Míg a legtöbb szövegfájl a felhasználók által létrehozott és mentett dokumentumok, azokat a szoftverfejlesztők is használhatják a programadatok tárolására. A szöveges fájlok példái közé tartoznak a szövegszerkesztő dokumentumok, a naplófájlok és a mentett e-mailek.

______ kategóriák_név31 ___ Egyéb fájlok ______ categories_text31 ___

A Misc Files kategória különböző fájltípusokat tartalmaz, amelyek nem illeszkednek más kategóriákba. Néhány példa részben letöltött fájlok, telepítőfájlok és átnevezett fájlok. Ez a kategória a számítógépeken kívül más hardvereszközökhöz kapcsolódó fájlokat is tartalmazhat.

______ kategóriák_név32 ___ Játékfájlok ______ categories_text32 ___

A Game Files kategória tartalmazza a mentett videojáték-fájlokat és a videojátékok által hivatkozott fájlokat. Ezenkívül olyan játék ROMokat is tartalmaz, amelyek más rendszerek, például a Super Nintendo és a Nintendo 64 számára kifejlesztett játékok szoftveres példányai. Ezek a fájlok szoftveremulátor segítségével játszhatók le.

______ kategóriák_név33 ___ Beállítási fájlok ______ categories_text33 ___

A beállításfájlok az operációs rendszer és az alkalmazások beállításait tárolják. Ezeket a fájlokat nem a felhasználónak kell megnyitnia, hanem a megfelelő alkalmazás módosítja, amikor a programbeállítások megváltoznak. A beállítások fájlokat preferenciafájloknak vagy konfigurációs fájloknak is nevezhetik.

______ kategóriák_neve34 ___ Raszteres képfájlok ______ categories_text34 ___

A raszteres grafika a képfájlok leggyakoribb típusa. Ezek a képpontok rácsából állnak, ahol minden egyes pixel egyéni színt képvisel a képen. A webes grafikák és a digitális fényképek rasztergrafikaként kerülnek tárolásra. Míg néhány raszteres képformátum tömörítetlen, a legtöbb képfájl-tömörítést használ.

______ kategóriák_név35 ___ Webes fájlok ______ categories_text35 ___

A Web fájlok kategóriába tartoznak a webhelyekre és a webszerverekre vonatkozó fájlok. Ezek közé tartoznak a statikus és dinamikus weboldalak, a webes alkalmazások és a weboldalak által hivatkozott fájlok. A Webfejlesztő szoftver által generált fájlok szintén ebbe a kategóriába tartoznak.

______ kategóriák_név36 ___ Adat fájlok ______ categories_text36 ___

Az adatfájlok a leggyakoribb számítógépes fájlok. Ezek telepíthetők az alkalmazásokkal vagy a felhasználók által létrehozottak. A legtöbb adatfájl bináris formátumban kerül mentésre, bár néhány tárolja az adatokat egyszerű szövegként. Az adatfájlok példái közé tartoznak a könyvtárak, a projektfájlok és a mentett dokumentumok.

______ kategóriák_név37 ___ Videofájlok ______ categories_text37 ___

A Videofájlok kategóriában számos videóformátum található, amelyek különböző kodekeket használnak a videó adatok kódolásához és tömörítéséhez. Ez a kategória magában foglalja a videoprojektfájlokat és a videó információs fájlokat is, amelyek nem tartalmazhatnak videóadatokat.

______ kategóriák_neve38 ___ eBook fájlok ______ categories_text38 ___

Az eBook fájlok olyan digitális könyvek, amelyeket úgy terveztek meg, hogy azokat az eReaders-en, például az Amazon Kindle, a Sony Reader, a Barnes és a Noble Nook, valamint az iPad segítségével tekinthessék meg. Azonban gyakran lehet őket megtekinteni a számítógépen az eReader szoftver segítségével is. Bár számos eBook-formátum több eszközön is megtekinthető, bizonyos saját könyv-formátumok csak bizonyos hardver vagy szoftver segítségével tekinthetők meg.

______ kategóriák_név39 ___ Oldalelrendezési fájlok ______ categories_text39 ___

Az oldalelrendezési fájlok olyan dokumentumok, amelyek szöveges és képadatokat is tartalmazhatnak. Ide tartoznak a formázási információk is, amelyek meghatározzák az oldal méretét, margóit és a tartalomnak az oldalon történő szervezését. Az oldalelrendezési dokumentumokat gyakran használják nyomtatható kiadványok, például újságok, magazinok és brosúrák készítéséhez.

______ kategóriák_neve40 ___ 3D képfájlok ______ categories_text40 ___

A 3D képfájlok háromdimenziós modelleket, 3D animációkat és 3D projektfájlokat tartalmaznak. A 3D-s modellek tipikusan sokszögekből és vertikumokból állnak, és létrehozzák a modell alakját. Ezek tartalmazhatnak textúrákat, valamint világítási és árnyékolási információkat is.

______ kategóriák_név41 ___ Rendszerfájlok ______ categories_text41 ___

A Rendszerfájlok kategóriába tartoznak a Mac, Windows és Linux operációs rendszerekhez kapcsolódó fájlok. Néhány példa a rendszerkönyvtárak, az ikonok, a témák és az eszközillesztők. A rendszer által kiadott fájlok szintén szerepelnek ebben a kategóriában.

______ kategóriák_név42 ___ Plugin fájlok ______ categories_text42 ___

A plugin fájlok extra funkciókat és funkcionalitást biztosítanak a meglévő programokhoz. Ezeket általában kép-, videó- és hangszerkesztő alkalmazások, valamint webböngészők használják. A bővítményeket kiegészítőknek és bővítményeknek is nevezik.

______ kategóriák_neve43 ___ Kódolt fájlok ______ categories_text43 ___

A kódolt fájlok olyan fájlok, amelyek kódolt formátumú adatokat tárolnak. Ezek közé tartoznak a titkosított fájlok, a tömörítetlen archívumok és a bináris kódolású szövegfájlok. A fájlokat gyakran biztonsági okokból kódolják, és megakadályozzák, hogy az adatátvitel során megsérüljenek.

______ kategóriák_neve44 ___ Biztonsági mentési fájlok ______ categories_text44 ___

A biztonsági másolatfájlok kategóriába tartoznak az egyedi fájlmentések és a biztonsági mentéshez kapcsolódó fájlok. Az egyes biztonsági mentési fájlokat gyakran a szoftverek automatikusan generálják. A biztonsági mentési szoftverfájlok tartalmazzák a növekményes biztonsági mentéseket és a teljes rendszer biztonsági mentését.

______ kategória_név45 ___ CAD fájlok ______ categories_text45 ___

A CAD (Computer-Aided Design) fájlok tartalmazhatnak 2D vagy 3D terveket. Ezeket CAD szoftverek generálják, amelyek modellek vagy építészeti tervek létrehozására használhatók. A 2D CAD fájlokat gyakran rajzoknak nevezik, míg a 3D fájlokat gyakran modelleknek, részeknek vagy szerelvényeknek nevezik.

______ kategóriák_neve46 ___ GIS fájlok ______ categories_text46 ___

A GIS (Geographic Information Systems) kategória a GPS-eszközökkel és a térképészeti szoftverekkel kapcsolatos fájlokat tartalmazza. Ezek a fájlok térképeket, mentett útvonalakat és útvonalpontokat tartalmazhatnak. Számos GIS-fájl nyílt formátumban kerül mentésre, amelyeket át lehet vinni a GPS-eszközök és a számítógépes rendszerek között.

______ kategóriák_neve47 ___ Adatbázis fájlok ______ categories_text47 ___

Az adatbázis fájlok strukturált formátumban tárolják az adatokat táblázatokba és mezőkbe rendezve. Az adatbázison belüli egyedi bejegyzéseket rekordoknak nevezik. Az adatbázisokat általában a dinamikus weboldalak által hivatkozott adatok tárolására használják.

______ kategóriák_neve48 ___ Futtatható fájlok ______ categories_text48 ___

A végrehajtható fájlok olyan kódot tartalmaznak, amely a fájl megnyitásakor fut. A Windows-programok, a Mac OS X-alkalmazások, a parancsfájlok és a makrók mind futtatható fájlok. Mivel ezek a fájltípusok a kód megnyitása után futnak, az ismeretlen végrehajtható fájlokat, például az e-mail mellékleteként kapott fájlokat nem szabad megnyitni.

______ kategória_név49 ___ Lemezképfájlok ______ categories_text49 ___

A lemezképfájlok tartalmazzák a merevlemez vagy más típusú média pontos másolatát. Ezek magukban foglalják az összes fájlt, valamint a fájlrendszer adatait. Ez lehetővé teszi a lemezképek lemezek, CD-k és DVD-k másolását. Gyakran használják a mentési célokra is.

______ kategóriák_név50 ___ Tömörített fájlok ______ categories_text50 ___

A tömörített fájlok fájl tömörítést használnak a lemezterület megtakarítása érdekében. A tömörített archív formátumok több fájl egyetlen archívumba történő tömörítésére is használhatók. Számos nyitott és szabadalmaztatott tömörítési algoritmus használható a fájlok tömörítésére, ezért számos különböző tömörített fájltípus létezik.

______ kategóriák_név51 ___ Vektor képfájlok ______ categories_text51 ___

A vektorgrafika az egyes képpontok helyett utakból áll. Ezek az útvonalak felhasználhatók a vonalak és a formák ábrázolására a képen. A legtöbb vektorképformátum tartalmazhat színeket, színátmeneteket és képhatásokat is. Mivel a vektorgrafika útvonaladatként tárolja a képadatokat, a minőség csökkenése nélkül bővíthető, ami jó választás a logók és más típusú rajzok számára.

______ kategóriák_név52 ___ Táblázatos fájlok ______ categories_text52 ___

A táblázatkezelő fájlok a cellákban tárolt adatokat sorokba és oszlopokba rendezik. Mindegyik cella tartalmazhat egy bizonyos típusú adatot, például szöveget, számot vagy dátumot. A cellák tartalmazhatnak olyan képleteket is, amelyek más cellákat hivatkoznak.

______ kategóriák_név53 ___ Camera Raw fájlok ______ categories_text53 ___

A kamera nyers fájljai digitális fényképezőgépek által létrehozott képfájlok. Ezek tömörítetlen és feldolgozatlan formátumban kerülnek mentésre, amely a fényképezőgép érzékelője által rögzített pontos adatokat tárolja. Mivel a digitális fényképezőgépek minden típusa eltérő érzékelővel rendelkezik, számos különböző típusú nyersformátum létezik. A kamera nyersfájljának megnyitásához a programnak támogatnia kell mind a fájltípust, mind az adott kameratípust, amely a képet rögzítette.

______ kategóriák_név54 ___ Betűtípusfájlok ______ categories_text54 ___

A betűtípusfájlok egy vagy több betűtípust tartalmaznak, amelyekhez az operációs rendszer és az alkalmazások férhetnek hozzá. A legtöbb modern betűtípust az OpenType vagy a TrueType formátumban tárolják, amelyeket mind a Macintosh, mind a Windows számítógépek használhatnak.

______ kiterjesztés_leírás13100 ___

A CryENGINE SDK-val létrehozott, 3D-s játékok építéséhez használt programcsomag; hivatkozásokat tartalmaz a karakteres animációs fájlokra ( .CAF ), valamint a játék programozásakor hívható karakterek animációs eseményeiről.

______ extension_text13100 ___

A CryENGINE 3.3-tól kezdődően a CHRPARAMS formátum helyettesíti a %li_nk% , %li_nk% és %li_nk% fájlok használatát. A három fájltípus adatai most összevonásra kerülnek a CHRPARAMS formátumba.

______ extension_common13100 ___ ______ product_main_features8293 ___
  • A WYSIWYG Sandbox szintszerkesztővel
  • átugorhat a terveihez
  • Csatlakozzon, tanuljon és együttműködjön más fejlesztőkkel a Crytek hasznos online közösségén keresztül
  • A játékelemek módosítása, beleértve a terepet, a növényzetet, a karaktereket és a járműveket
______ product_text8293 ___

A Crytek CryENGINE SDK egy szoftverfejlesztő készlet (SDK), amelyet a CryENGINE játékok létrehozására és módosítására használnak. A nem kereskedelmi célú felhasználásra ingyenesen áll rendelkezésre, ellenkező esetben a felhasználók havonta fizethetnek előfizetési díjat az összes CryENGINE fejlesztési eszközének eléréséhez.

Az SDK lehetővé teszi bármely CryENGINE funkció módosítását, legyen szó terepről, növényzetről , járművek, karakterek vagy zene. A készlet egy sor moduláló eszközt tartalmaz, beleértve a Sandbox szintű szerkesztőt is, amely széles nyílt terepi játékszintek létrehozására és szerkesztésére használható. Szintek szerkesztésekor azonnal be tudod helyezni magát a környezetbe, hogy különböző nézőpontokból megtekinthesse alkotásaidat. csatlakozni és együttműködni egymással. Ez a szolgáltatás segít a kezdőknek az SDK-ban való könnyedén, mivel ez megfélemlítheti a kezdő felhasználókat.

Az SDK egyre népszerűbb, és 3D-s játékok fejlesztésére szolgál PC és konzol rendszerek számára. Ha az SDK ingyenes verzióját használja, olyan projekteket hozhat létre, mint például nem kereskedelmi játékok, iskolai projektek és filmek. Bár nem olyan népszerű, mint az Epic Games Unreal Engine SDK, a Crytek CryENGINE SDK még mindig lenyűgöző motort és eszközöket kínál a játékok fejlesztéséhez vagy módosításához.

Frissítve: 2015. január 16.

___
További információ

A CryENGINE 3.3-tól kezdődően a CHRPARAMS formátum helyettesíti a .CAL , .IK és .SETUP fájlok használatát. A három fájltípus adatai most összevonásra kerülnek a CHRPARAMS formátumba.

A CHRPARAMS Fájlokat megnyitó programok
Windows
Crytek CryENGINE SDK

A CHRPARAMS Fájlokról

Célunk, hogy segítsünk megérteni, hogy mi a kiterjesztésű fájl * .chrparams felelős a felelősségért és annak megnyitásáért.

Fájl típusa CryENGINE Character Parameters File a lapon szereplő Mac, Windows, Linux, Android és iOS programok leírásait a FileExt parancs külön-külön megvizsgálta és ellenőrizte. 100% -os pontosságra törekszünk, és csak a tesztelt és tesztelt fájlformátumokkal kapcsolatos információkat teszünk közzé.