Szoftver : OpenGL SDK : OpenGL SDK

OpenGL SDK

Változat
4
Emelvénys
Engedély Open Source
Kategória Programming

Szoftver felülvizsgálat

Főbb funkciók

  • Könyvtárak a fejlesztés felgyorsítására
  • Rendszerek és alkalmazások hibakeresési eszközei
  • Hasznos és aktív felhasználói közösség

Az OpenGL SDK egy nyílt grafikus könyvtár (OpenGL) fejlesztők számára platformon keresztüli SDK. Az alkalmazás a harmadik fél által készített könyvtárakból és eszközökből áll.

Az OpenGL SDK lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy grafikus szoftveralkalmazásokat hozzanak létre. Az SDK-hoz mellékelt könyvtárelemek egy része egy magas szintű 3D-s grafikus eszköztár, egy nyílt forráskódú kiterjesztési könyvtár, egy nyílt forráskódú programozási interfész és erőforrás-menedzsment rendszer, valamint az OpenGL árnyékoláson alapuló 3D-s szoftver matematikai könyvtára. Nyelv. Az SDK eszközöket biztosít az Unix-szerű operációs rendszerek és az OpenGL és az OpenCL alkalmazások hibakereséséhez.

Az SDK népszerű választás a 2D és 3D programozás tanulásához az OpenGL könyvtárban, mivel az aktív közösséggel is rendelkezik. felhasználók és hasznos fórum. Az OpenGL-et használó mezők közül néhány a CAD programok, videojátékok, repülési szimulátorok és tudományos megjelenítési eszközök. Ha OpenGL-rel dolgozik, az OpenGL SDK értékes kódoló erőforrás.

Frissítve: 2015. július 9.

▶ Elsődleges fájlkiterjesztés

.fsh – Fragment Shader File

▶ Egyéb használt fájlkiterjesztések OpenGL SDK 4

Támogatott fájltípusok
.CSO Compiled Shader Object File
.VSH Vertex Shader File
További kapcsolódó fájlformátumok
.VS Vivid Include File