A Temple Run 2 ugyanolyan addiktív játékmenetet tartalmaz, mint az eredeti, néhány ügyes kiegészítéssel, hogy friss legyen. Az első nagy különbség, amelyet észrevesz, azok a továbbfejlesztett látvány, amelyek sokkal jobb 3D-s hangulatot kölcsönöznek a játéknak, és ahogy elrohan a templomtól, teljesen új környezetbe kerül, mint egy aknabánya, amely bemutatja saját kihívásait .
Temple Run 2 tippek és trükkök
Az eredetihez hasonlóan a Temple Run 2 egy végtelen futójáték, amelyben karaktered, felfedező, műtárgy megszerzése után elmenekül egy ősi szentély elől. A folytatás megszünteti a majmok trióját, akik az első játékban üldözték a hősöt egyetlen, hatalmas, a bosszúhoz hajló majom javára.
A Temple Run 2 egy másik antagonistával és új beállítási lehetőségekkel párosulva bemutat néhány különféle akadályt, amelyek még nagyobb figyelmet igényelnek az életben maradáshoz. Íme néhány tipp, hogyan használhatja ki a legtöbb időt a Temple Run 2-ben.
- Az elsődleges cél az életben maradás, így bár az érmék gyűjtése nagyszerű, néha végzetes is lehet. Ha elég messzire futott ahhoz, hogy a játék valóban nehézzé váljon, ne koncentráljon annyit az érmék gyűjtésére, és menjen a távolságra.
- A zöld drágakövek az egyetlen kivétel az előző tipp alól. Ezek a különleges elemek olyan dolgokat tehetnek, mint például a karakter újjáélesztése halála után, ezért megéri őket egy kis kockázattal.
- Figyelje a következőket. Eleinte könnyű eligazodni a játékban, de ahogy haladsz, az akadályok gyorsabban jönnek, ezért maradj egy lépéssel előrébb, figyelemmel kísérve, hogy milyen akadály érkezik a jelenleg navigált után.
- Fordulhat ugrás vagy csúszás közben. Önnek jónak kell lennie ebben a taktikában, mert néhány speciális bekapcsolás közel van a kereszteződésekhez, így az ugrás és kanyar manőver megmentheti az életét.
- A bányakocsi megköveteli, hogy jobbra és balra döntsön, hogy kiválassza az útját a kereszteződésekben, és kacsa alatt akadályokat. A legveszélyesebb az, ha az érmék felvételének egyik módját dönti el, majd az ellenkező irányba kell haladnia, amikor egy lehetséges zsákutcához közelítünk. Célszerű abbahagyni az érmék gyűjtését, ha meglátod a kereszteződést.
- A képességek kiválasztásakor kezdje a Coin Value-tal. Minél több érmét gyűjt, annál gyorsabban oldhatja fel az új képességeket és karaktereket, így jó lehet más képességek vásárlása előtt eljutni az érme értékének 3. szintjére.
- Ne feledkezzen meg a különleges powerups-ról. Minden karakter rendelkezik egy speciális készséggel, amelyet használni tudnak, és miután feloldotta őket, átválthatja az erőforrásokat a karakterek között. Az első egy pajzs, de további tartalmaz egy érmebónuszt, egy lendületet és egy pontszámot.
- Figyeljen a célkitűzésekre, amelyek célt adnak a karakterének és elősegítik a szintet. Több szinttel jobb szorzók jönnek, amelyek végül jobb pontszámokat eredményeznek.
Temple Run 2 karakter, erőforrások és képességek
A Temple Run 2 játékot két karakterrel kezdi: Guy Dangerous és Scarlett Fox. A frissítések menüben további karaktereket oldhat fel. Az egyik legfontosabb különbség az eredeti és a Temple Run 2 között az, hogy a karakterek különleges erőforrást kapnak, ami fontosabbá teszi a feloldásukat. Miután megnyitotta a képességet, bármilyen karakterrel használhatja, így nem szabad elzárkóznia a Guy Dangerous használatával, ha használni szeretné a Pajzsot.
Temple Run 2 karakter
A következő futók elérhetők, amint letölti a Temple Run 2 játékot. További karakterek megvásárolhatók akár játékon belüli, akár valós pénznemben. Az évszakos karakterek, például a Mikulás, az év különböző szakaszaiban is elérhetők.
- Guy Dangerous
- Scarlett Fox
- Barry Bones
- Karma lee
- Fafnir király
- Astrid királynő
- Maria Selva
- Zack Wonder
- Rahi Raaja
- Nidhi nirmal
- Francisco Montoya
- Montana Smith
- Kleopátra
- Imhotep
- Bruce Lee
- Usain Bolt
Temple Run 2 Powerups
A powerups akkor érhető el, ha egy bizonyos szint elérésével vagy egy karakter megvásárlásával feloldja őket. Aktiválhatja őket úgy is, hogy a futások során felveszi a zsetonokat.
- Shield (az elején kapható): megvédi az akadályoktól.
- Növelje (2. szint): növeli a sebességet, automatikusan kanyarodik és elkerüli a csapdákat.
- Bónusz érme (4. szint): 50 érmével kezdi a futást.
- Érmemágnes (6. szint): távolabb húzza be az érméket.
- Pontszám Bónusz (8. szint): 500 ponttal kezdi a futást.
- Gem Bonus (13. szint): egy zöld gyöngyszemmel indítja a futást.
- Csavarozza (megveszi Usain Bolt): egyesíti a Boost és a Coin Magnet hatásait.
Templomi 2. futás képességei
A képességek olyan fejlesztések, amelyeket minden karakter használhat. Néhány közülük az erőforrások hosszabb ideig tartanak vagy hatékonyabban működnek, míg mások befolyásolják az érmék futtatásával és gyűjtésével kapcsolatos alapvető készségeidet. Itt vannak a Temple Run 2 képességei.
Érmék elköltésével minden képességet ötször magasabb szintre emelhet.
- Érme értéke: aktiválja a kettős és a hármas érméket, miután megtett egy bizonyos távolságot.
- Pajzs időtartama: a Shield bekapcsolása hosszabb ideig tart.
- Érmemágnes: megnöveli az érme mágnes bekapcsolásának időtartamát.
- Boost távolság: Növeli a megtett távolságot, amikor a Boost powerup aktív.
- Pickup Spawn: A hangszedők gyakrabban jelennek meg.
- Power Meter: Gyorsabban tölti fel a teljesítménymérőt, lehetővé téve az erőforrások gyakrabban történő használatát.
- Ments meg: Csökkenti a költségmentességet (a drágakövekben), ha a Save Me-t egy futás folytatásához veszi, ahol véget ért.
- Head Start: Csökkenti a fejindítás költségeit (érmékben), ami automatikusan megnövel egy bizonyos távolságot a futás elején.
- pontszám szorzó: Növeli a pontszám szorzót a futás végén.
- Csavar távolsága: Növeli, hogy a Bolt képesség meddig (méterben) viszi tovább.