Temple Run 2 tippek és erőforrások

A Temple Run 2 ugyanolyan addiktív játékmenetet tartalmaz, mint az eredeti, néhány ügyes kiegészítéssel, hogy friss legyen. Az első nagy különbség, amelyet észrevesz, azok a továbbfejlesztett látvány, amelyek sokkal jobb 3D-s hangulatot kölcsönöznek a játéknak, és ahogy elrohan a templomtól, teljesen új környezetbe kerül, mint egy aknabánya, amely bemutatja saját kihívásait .

 


Temple Run 2 tippek és trükkök

Az eredetihez hasonlóan a Temple Run 2 egy végtelen futójáték, amelyben karaktered, felfedező, műtárgy megszerzése után elmenekül egy ősi szentély elől. A folytatás megszünteti a majmok trióját, akik az első játékban üldözték a hősöt egyetlen, hatalmas, a bosszúhoz hajló majom javára.

A Temple Run 2 egy másik antagonistával és új beállítási lehetőségekkel párosulva bemutat néhány különféle akadályt, amelyek még nagyobb figyelmet igényelnek az életben maradáshoz. Íme néhány tipp, hogyan használhatja ki a legtöbb időt a Temple Run 2-ben.

  • Az elsődleges cél az életben maradás, így bár az érmék gyűjtése nagyszerű, néha végzetes is lehet. Ha elég messzire futott ahhoz, hogy a játék valóban nehézzé váljon, ne koncentráljon annyit az érmék gyűjtésére, és menjen a távolságra.
  • A zöld drágakövek az egyetlen kivétel az előző tipp alól. Ezek a különleges elemek olyan dolgokat tehetnek, mint például a karakter újjáélesztése halála után, ezért megéri őket egy kis kockázattal.
  • Figyelje a következőket. Eleinte könnyű eligazodni a játékban, de ahogy haladsz, az akadályok gyorsabban jönnek, ezért maradj egy lépéssel előrébb, figyelemmel kísérve, hogy milyen akadály érkezik a jelenleg navigált után.
  • Fordulhat ugrás vagy csúszás közben. Önnek jónak kell lennie ebben a taktikában, mert néhány speciális bekapcsolás közel van a kereszteződésekhez, így az ugrás és kanyar manőver megmentheti az életét.
  • A bányakocsi megköveteli, hogy jobbra és balra döntsön, hogy kiválassza az útját a kereszteződésekben, és kacsa alatt akadályokat. A legveszélyesebb az, ha az érmék felvételének egyik módját dönti el, majd az ellenkező irányba kell haladnia, amikor egy lehetséges zsákutcához közelítünk. Célszerű abbahagyni az érmék gyűjtését, ha meglátod a kereszteződést.
  • A képességek kiválasztásakor kezdje a Coin Value-tal. Minél több érmét gyűjt, annál gyorsabban oldhatja fel az új képességeket és karaktereket, így jó lehet más képességek vásárlása előtt eljutni az érme értékének 3. szintjére.
  • Ne feledkezzen meg a különleges powerups-ról. Minden karakter rendelkezik egy speciális készséggel, amelyet használni tudnak, és miután feloldotta őket, átválthatja az erőforrásokat a karakterek között. Az első egy pajzs, de további tartalmaz egy érmebónuszt, egy lendületet és egy pontszámot.
  • Figyeljen a célkitűzésekre, amelyek célt adnak a karakterének és elősegítik a szintet. Több szinttel jobb szorzók jönnek, amelyek végül jobb pontszámokat eredményeznek.

Temple Run 2 karakter, erőforrások és képességek

A Temple Run 2 játékot két karakterrel kezdi: Guy Dangerous és Scarlett Fox. A frissítések menüben további karaktereket oldhat fel. Az egyik legfontosabb különbség az eredeti és a Temple Run 2 között az, hogy a karakterek különleges erőforrást kapnak, ami fontosabbá teszi a feloldásukat. Miután megnyitotta a képességet, bármilyen karakterrel használhatja, így nem szabad elzárkóznia a Guy Dangerous használatával, ha használni szeretné a Pajzsot.

Temple Run 2 karakter

A következő futók elérhetők, amint letölti a Temple Run 2 játékot. További karakterek megvásárolhatók akár játékon belüli, akár valós pénznemben. Az évszakos karakterek, például a Mikulás, az év különböző szakaszaiban is elérhetők.

  • Guy Dangerous
  • Scarlett Fox
  • Barry Bones
  • Karma lee
  • Fafnir király
  • Astrid királynő
  • Maria Selva
  • Zack Wonder
  • Rahi Raaja
  • Nidhi nirmal
  • Francisco Montoya
  • Montana Smith
  • Kleopátra
  • Imhotep
  • Bruce Lee
  • Usain Bolt

Temple Run 2 Powerups

A powerups akkor érhető el, ha egy bizonyos szint elérésével vagy egy karakter megvásárlásával feloldja őket. Aktiválhatja őket úgy is, hogy a futások során felveszi a zsetonokat.

  • Shield (az elején kapható): megvédi az akadályoktól.
  • Növelje (2. szint): növeli a sebességet, automatikusan kanyarodik és elkerüli a csapdákat.
  • Bónusz érme (4. szint): 50 érmével kezdi a futást.
  • Érmemágnes (6. szint): távolabb húzza be az érméket.
  • Pontszám Bónusz (8. szint): 500 ponttal kezdi a futást.
  • Gem Bonus (13. szint): egy zöld gyöngyszemmel indítja a futást.
  • Csavarozza (megveszi Usain Bolt): egyesíti a Boost és a Coin Magnet hatásait.

Templomi 2. futás képességei

A képességek olyan fejlesztések, amelyeket minden karakter használhat. Néhány közülük az erőforrások hosszabb ideig tartanak vagy hatékonyabban működnek, míg mások befolyásolják az érmék futtatásával és gyűjtésével kapcsolatos alapvető készségeidet. Itt vannak a Temple Run 2 képességei.

Érmék elköltésével minden képességet ötször magasabb szintre emelhet.

  • Érme értéke: aktiválja a kettős és a hármas érméket, miután megtett egy bizonyos távolságot.
  • Pajzs időtartama: a Shield bekapcsolása hosszabb ideig tart.
  • Érmemágnes: megnöveli az érme mágnes bekapcsolásának időtartamát.
  • Boost távolság: Növeli a megtett távolságot, amikor a Boost powerup aktív.
  • Pickup Spawn: A hangszedők gyakrabban jelennek meg.
  • Power Meter: Gyorsabban tölti fel a teljesítménymérőt, lehetővé téve az erőforrások gyakrabban történő használatát.
  • Ments meg: Csökkenti a költségmentességet (a drágakövekben), ha a Save Me-t egy futás folytatásához veszi, ahol véget ért.
  • Head Start: Csökkenti a fejindítás költségeit (érmékben), ami automatikusan megnövel egy bizonyos távolságot a futás elején.
  • pontszám szorzó: Növeli a pontszám szorzót a futás végén.
  • Csavar távolsága: Növeli, hogy a Bolt képesség meddig (méterben) viszi tovább.